Democrats Obama

… und so arbeiten Obamas Drückerkolonnen

Zur „Vote for Change“-Aktion schreibt Jon Carson, Voter Contact Director der Obama-Kampagne, folgendes:

Together, we’re doing something that hasn’t been attempted on this scale for decades.

We’re not just building a campaign. We’re going to change the political map in this country by reaching out to people whose voices too often go unheard.

And voters are responding. (…)

This movement has always been about giving ordinary Americans the tools they need to bring about change — and putting ownership of this effort in your hands.

And as we prepare to close out the race against Senator Clinton — and build a campaign that can compete against Senator McCain in all 50 states — there’s no better time to take this leap. (…)

Thanks to the hard work and enthusiasm of supporters like you, tens of thousands of people will vote for the first time this November — and many more will re-engage after years of frustration.

Gegen die Clintons hat die Grassroots-Mobilisierung auf Seiten der Obama-Unterstützer schon gut geklappt. Mit „Vote for Change“ hat das Obama-Camp nun weitere Voraussetzungen geschaffen, auch für den Wahlkmapf gegen John McCain auf eine eine äußerst gut geölte Grassroots-Wahlkampfmaschine zurückgreifen zu können. Die Armada der Kleinstspender, die Obama einen Großteil seiner in die Kassen gespült haben, sollen nun dafür eingespannt werden, intensiv Mitgliederwerbung für „Obama for America“ zu betreiben – eine effektive, effiziente und simple Strategie. Mal sehen, was sich McCain einfallen lässt.

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